Завдання:
- визначити які рослини вважаються лікарськими, а також ті, які входять до складу лікарських засобів;
- навчитися розпізнавати лікарські рослини за їх зовнішніми ознаками;
- досліджують властивості лікарських рослин та способи вкиористання рослин при певних хворобах;
- проводять опитування серед лікарів які рослини найчастіше використовуються при виготовленні заспокійливих засобів;
- порівняти та оцінити «Клятву Гіппократа» і зміст сучасної «Клятви лікаря».
В результаті виконання завдань група має можливість працювати з кросвордом.
- визначити які рослини вважаються лікарськими, а також ті, які входять до складу лікарських засобів;
- навчитися розпізнавати лікарські рослини за їх зовнішніми ознаками;
- досліджують властивості лікарських рослин та способи вкиористання рослин при певних хворобах;
- проводять опитування серед лікарів які рослини найчастіше використовуються при виготовленні заспокійливих засобів;
- порівняти та оцінити «Клятву Гіппократа» і зміст сучасної «Клятви лікаря».
В результаті виконання завдань група має можливість працювати з кросвордом.
Результатом діяльності групи є створення учнівського блогу.
Комментариев нет:
Отправить комментарий